HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

Az élet csodálatos dolgai...avagy kissé szarkasztikus vagyok máma...:-)

2008.04.28. 20:02 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Rég nem írtam, hisz el voltam utazva...:-)Akkor kezdjük egy örömhírrel:

5-ÖS (!!!!!!!!!), MÉG EGYSZER: 5-ÖS, ÉS IGEN, JÓL LÁTOD 5-ÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSS LETT A MATEK DOGÁM!!!!!!!!!!!!!!!

Azt hiszem, meg van a világ 8. csodája...jah nem, az én vagyok, ez már csak a 9. lehet:-):-D:L // xD
És 4-es lett az irodalmam, ami imádott tanárom tollából ritkán folyik, főleg az én esetemben...
Nah és akkor hol is voltam ezidáig?... Bükkszéken...És haza se akartam jönni...és a legjobb, hogy barnulgattam...de még ennél is jobb, hogy hiányoztam két napot az imádott iskolámból és sajnálatos módon lemaradtam egy szeretett matek óráról...mily' fájdalom! //xD
Ami viszont valóban fájdalom, hogy Életem Értelmétől több 100 km-re kellett lennem 4 napig...de nem problematika, ahogy hazaértem, találkoztunk, és nem érdekelt, hogy másnap angolt tz-t kell írnom...
Angol tz nem lett, tehát erről nem tudok írni:-( //xD.
De írok másról...vmi izgisebbről...ami közben nem igazán vidám...
Kedves barátnémről lesz itt szó, akiről már esett szó pár bejegyzéssel visszább...arról fogok most írni, aki a pasijával AZ után elég sokat veszekedett...amiből sokan arra következtettünk, hogy csak arra kellett a csávónak...
Tettek egy 2. szüzességi fogadalmat, ami szerintem vicces kicsit.
Szakítottak. Ami már nem annyira. Nem tudom mi az igazság, kb. 5-en mondanak mást, de nem is érdekel...a csávó kidobta, hogy ő már nem szereti, nem akarja magát így elkötelezni, nincs magánélete, nem tud a haverjaival sörözni, tudják hölgyeim, az a szokásos duma, ami ilyenkor szokottt következni (tisztelet a kivételnek, hisz' vannak, akik azzal kezdik, hogy "Te túl jó vagy hozzám..." Na jó, bocsánat uraim, kissé szarkasztikus hangulatomban vagyok ma...:-)).
Szarkasztikusan tekintek a holnapba, amit egy csodálatos matek órával fogok nyitni az én csodálatos matek tanárommal, majd valamikor írok egy ennél is csodálatosabb matek dogát szerintem (ezt úgy az óra első 10 percére saccolom) és még később írok egy még csodálatosabb (már elképzelhetetlenül csodálatos, ugye?!:-)) kémia dogát és a nap csúcspontja a leglegcsodálatosabb angol TZ-m lesz, amit aközben fogok írni, hogy az én csodálatos csoporttársaim DVD-znek....csodálatos nap lesz, csodálatos!!:-D // xD.
De nem probléma, a nap kezdetéig még kb 11 és fél órám van...ezt ki kell élveznem...

Jah azt említettem már, hogy a bükkszéki nyaralónk gondnoka meginvitált egy közös sókamrázásba (anyukám nélkül;-))? ugye nem...
Amúgy nem mentem vele;-).

Amúgy a legtutibbb dolgot még nem is mondtam: szerdán elballagnak szeretett iskolám negyedikesei és SZÜNET!!!!!!! feltudjátok ezt fogni???!!! nem, én sem! Szerdán is csak egy töri, egy tesi meg egy matek (rohadjon meg, hogy az nem tud egy órával később lenni) lesz megtartva. Aztán gooo vhova...Valakivel...az egyetlennel, a besttel...akit nagyon nagyon szeretek.

És azt írtam már, hogy kiskutyáink születtek? 3...sőt már a szemük is kinyílt (bár ezt előtte kétszer meg kellett álmodnom:-)). Kettőt az én csodálatos pároméknak adunk...ami olyan jó::::::----------)))))))) // xD.

Azt hiszem minden csodálatos örömhírt leírtam, ami mostanában történt és mostanában történni fog.
Tehát zárom soraim és megpróbálok vissztalálni a könyveimhez...
huhh basszus most jutott eszembe, hogy elfelejtettem kiolvasni a kötelezőt és holnapra kellene...sebaj, hosszú még az éjszaka...;-) : majd megálmodom, hogy Villon miről is írt a Nagy testamentumában...:-);-) // xD

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr85445941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása