HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

Kis dolgok az emberiségnek, de nagy örömök nekem...:-)

2008.03.12. 20:44 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Tegnap orvosnál voltunk matek óra idejében... ez olyan boldoggá tett tesi órán, hogy még át is öltöztem...:-) És olyan boldogan énekeltem, hogy arra kértek, inkább írjam le...:-) (Nem tehetek róla xD).
Tehát bementem a doktor nénihez..."Állj fel a mércére!". Felálltam. "Húzd ki magad!" Kihúztam. "Te még így is ilyen tökmag vagy?!"...158 centi, ... kg:-) "olyan sok?" Jézusom kislányom, nézd már magad reálisan! Ilyen szép kislány, és nincs megelégedve magával! Gyönyörű pofikád van, alakod, és ne akarj Lolo Brigida lenni! Nézd magad reálisan!" Na ezt már megint megkaptam!:-)
De legalább matek óra nem volt így:-) Nagy öröm...:-)
Shopping túrára indultunk barátnémmal hetedik óra helyett, ami elmaradt tanár hiány miatt...:-) El is mentünk, shopping kimerült egy-két tábla csokiban, és körbejártunk a várost, és nagyon jót pletyiztünk:P

Igen, ez volt a tegnap lényege...xD

Ma reggel az én kis Kicsimmel voltunk a kis padunkon...aztán, kicsit késve bementünk a  suliba, elordítottam magam (szokás szerint xD) a teremben, mire jobbra nézve a töri kis tanárt (akinek első órája volt ma velünk xD) láttam ücsörögni a tanári asztalnál és bályosan mosolygott rám...:-D
"Aki firkálja a padot, annak eltöröm a kwzét! Kérdezzétek meg az előző osztályokat. Remélem baleset biztosítása mindenkinek van?! Mert ugye a szülőknek ezt úgy adjuk elő, hogy elestünk..." Ohh jé:-D fizika...:-D Nagy pöri!:-D xD
Ohhjééé elmaradt a mecccsünk, Kicsimmel voltam így délután...Úgy szeressem!
Nos, akkor én most inkább elkezdek angolt fordítani... "Te mit akarsz ennyi kisötössel kompenzálni?" :-)  "Á', semmit tanár nő, csak az elkövetkező dolgozatokat!" :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr15378412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása