HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

A vazelin nem egyenlő a vazallussal...:-)

2008.03.12. 20:49 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Tehát... ma egészen tűrhető nap volt... anyuék elutaztak, üres kecó:-) ;-)
Ma kikaptam egy 4-es töri tz-t....:-). És kikaptam egy töri fogalmazást is... "Vazelin helyett mradjunk a vazallusnál! De egyébként nagyon szépen, olvashatóan írsz!" Jó, a vazelin nem csak az, amire ekkora 36-an gondoltak és ami miatt 36-an röhögtek. Rossz, aki rosszra gondol... (És igen, hülye, aki nem!;-)). Kinek mi jut eszébe...:-) És itt le is zárom a témát:-)
Felhívott délután a motoros oktatóm is, és lezártam véglegesen a motoros időszakomat:-S. Szomorú vagyok, de közben végre nyugodt is. Október óta úgy lefeküdni szinte minden este, ohgy az elcseszett vizsgám járt az eszemben...:-S Szerencsére Apuék is megértették. Rájöttek, hogy egyszerűen sok lett... Suli is, ez is...belefáradtam...
És itt a napot is lezárom. holnap első órám matek, már görcsben van a gyomrom:-S . Nagyon félek. Már látom magam előtt az egészet. UTÁLOM! Elegem van!
Na de egyébként tök pozitívan állok a holnaphoz...még nem határoztam el, hogy szar napom lesz/xD.

"Csoda szép, hát ne fordulj el, ha sírni látsz..."
"Két önzés titkos párbaja minden egyéb, én többet kérek, azt, hogy a sorsomnak alkatrésze légy."
(L)Ma délután(L) Mindig Szeretni Foglak Kicsim!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr93378427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása