HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

Happy happy...:-D

2008.06.19. 22:19 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Nos...de rég volt, hogy ide írtam utoljára. De se baj: jobb később, mint soha!;-)
Höhhh képzeljétek el, szünet van! B-) KIRÁLY!(LL) :-D
A bizim:-) Mindenki meg van elégedve, a félévhez képest sokat javítottam:-) Kb. mindenből. De rontani nem rontottam. És nagyon boldog vagyok. Élvezem a nyarat! Nem cisnálok semmit: negyed 12- kor kelek (még akkor ébresztenek:-)), Életemmel vagyok, akivel közben elmúltunk fél évesek, vásárolgatok, erre- arra járok, kelek, fagyizok, strandolok, olvasok és semmit csinálok!:-) És élvezem!

" Az élet szép, és én élvezem!"
;-)

Királyság. Keszthely nem soká. A Szerelmemmel. Meg a családommal. Király. :-) És minden király. És happy.
"Fekszem az ágyon!
Mégis épp olyan messze vágyom, hova csak a szél jut el.
Csábít az álom!
És én eljutok minden áron oda ahova Te nem viszel!"
(LL);-)

És egész nap valamin pörgök. És csak pörgök, és pörgö, és pörgök. És minden pillanatot kiélvezek a drága szünetemből!

"Szóljon hangosan az ének, örülj velem kérlek
Úgy ahogyan én
Szóljon hangosan az ének, ameddig csak élek
Énekelek én."

Ehhez már nincs mit fűznöm. :-)


v a k á c i ó !

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr80529853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása