HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

2008.03.12. 21:09 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Ohhhooohooo:-)
Tehát... Ma nagyon rossz volt hajnali 3-kor felkelni, hogy matekot tanuljak...:-S Na jó, ez mindig rossz...;-)
Reggel Kicsim már ott várt, ahol mindig vár már több, mint 3 hónapja... jól esett, legalább valami szép is történt velem...hiányzik mindig, ha nincs velem, Ő tartja bennem a lelket, miatta érdemes mindig újra felkelni, és Ő az egyetlen, aki megért, és elvisel...Hihetetlenül hisztis voltam ma is, mint mindi, ha matek óra van... kémián olyan felelés volt, hogy mindenkit kérdezett a tanár, aki nem tudta karó...az első: én/xD. De tudtam!:L:-):-D Kellett ehhez az is, hogy az én Egyetlenem elkísérjen...már majdnem sírva fakadtam, nagyon ki voltam, de ott volt... Matekból doga... már tegnap tudtuk, de mégsem értettem...Szerencsére Ő még reggel elmagyarázta, hihetetlenül türelmesen... nagyon szeretem. De olyan paraszt voltam vele:-S. Szegény. Pedig csak segíteni akart. És örültem is neki, de nem tudtam mit kezdeni vele, nagyon ki voltam, és ...:-S. Nem értem, hogy bír elviselni...De annyira megért...:$(L)
Matek doga. Teljes kétségbeesés előtte, Ő még egyszer elmagyarázta. Kikaptuk a feladatot, mindent elfelejtettm, leblokkoltam, azt akartam, hogy Kicsim ott legyen velem, legalább érjen hozzám, attól megnyugodtam volna, de nem volt ott, és nagyon kiakadtam:-S. Majdnem feladtam. De eszembe jutott, miket mond Ő, meg hogy ne adjam fel, meg amiket Ő magyarázott... nagy nehezen összeszedtem magam, újra neki fogtam, és sikerült. Szerencsére azt mondta a tanár, hogy "Le a tollat!", mert különben áthúztam volna az egészet ohgy úgysem jó...szerencsére nem volt rá időm... És úgy tűnik, hogy ez így jó:-) A táblára felírta a kistanár a megoldást, és MIND JÓ LETT! olyan boldog vagyok, el se hiszem...csak félek, nehogy mégse...:-S
Na és ez olyan szép napot varázsolt nekem...
Ezt csak tetőzte, ohgy délután kimentünk Hozzáá....:-) Jó volt, mint mindig...:-) és erről elég is ennyit...:-)
SZERETEM! Örökre!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr22378473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása