HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

Kinek mi a jó...

2008.04.06. 11:52 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Hát... 11-kor felkeltem nagy komótosan...mert megérdemeltem, hogy sokáig csicsizzzek...
Az elmúlt két napban túl lettem az országos olasz versenyen is szerencsére.

Nos hát az élőbeszéd nem volt egyszerű, amit utána megtudtam, az meg aztán pláne nem!
Prózamondás? Előtte levő nap tanultam meg az utolsó sort:-D

DE! Az nap én voltam az első, akinek a zsűri dicsérő szavakat ejtett!:-D

Aztán este egy fogadás, ahol azon gondolkodtam, hogy egy állófogadáson mért kell az embereknek sültcsirke-combot enniük vajon kézzel, esetleg lábbal?:-O Mikor ez egyáltalán nem nyújt semmiféle esztétikai élményt a közönségnek, de mindegy...


Mindenesetre megzabáltunk, és le is léptünk, így fél 10-re már otthon is lehettem.
Másnap már csak az volt hátra, hogy a verseny eredményeit kihirdessék.

2-re lett megbeszélve, hogy elkezdődik, ehelyett elkezdődött fél 3-kor, és addig egy szűk kis helyen kb. 1000 embert zsúfoltak össze. Én a 158 cm-mel nem sok levegőhöz jutottam már:-D
Nem baj, kegyeskedtek minket beengedni fél 3 körül, mikor is a kb. 15 sor magasan elhelyezkedő meredek széksorból mi kapásból legfelülre ültünk...hogy minek, arról fogalmam nincs...
Élőbeszéd mind a 30 kategóriáját elmondva eljutottunk nagy nehezen a prózamondáshoz... ahol egyik csoporttársam, aki nem tanulta meg a prózáját, ezért a tanárral kihúztak belőle egy kb. 10 soros részt, és ezt így beadta a zsűrinek, dícséretet kapott....:-O én pedig 3. lettem...aminek ezek után egyáltalán nem tudtam örülni. Azok után meg pláne nem, hogy egy nagy veélytárs, akit mindenki cinkel a suliban, mind a két kategóriáját megnyerte...RGO jobbb nálam! Mindenki örült az én harmadik helyemnek, mert hogy ez mekkora dolog, az országban csak ketten vannak, akik jobban mondanak nálad olaszul prózát és bla bla, csak én nem...nah mindegy, most már kezdek én is megbarátkozni ezzel.
Aztán Kicsimmel rohanás a buszra, hogy kiérjünk az általános sulimba. Magassarkúban, esőben rohanni...nincs is ennél mesésebb dolog! Ajánlom mindenkinek kipróbálásra:-D
Kint volt barátomnak (akivel talákoztam nem rég, és az előző bejegyzésben az utolsó rész a vele kapcsolatos dolgokról  szólt) és annak barátnőjének bemutattam az én Drága Semmimet...érdekes volt no:-P:-D

A tombola? BUNDA!:-D Nem baj, Életem Értelme nyert:-P
Aztán elmentünk az én szivem csücskeivel még pizzázni, így 4-esben, csocsoban szarrá aláztak minkt, ill. őket, de nem problematika.:-D
Aztán sétáltunk egy jót, és vége lett a fárasztó napnak:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr67413386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása