HTML

A Problematikus

Friss topikok

Linkblog

IGENIGENIGENIGEN!!!!

2008.04.20. 13:15 | Signorina Problematika:-) | Szólj hozzá!

Nos...képzeljétek csak el mi történt....nem, nem fogjátok bírni, tehát inkább segítek és leírom...
Kint voltunk együtt a ligiben az én drága Szerelmemmel...:
- Bújj hozzám... vagy... inkább gyere hozzám!
- Mi? menjek ki hozzátok?
- Nem, nem úgy értettem, hanem mondjuk a kis köves gyűrűt forgasd el...
Elforgatta a köves gyűrűt, amit kaptam tőle, megpuszilta és kijelentette, hogy menjek hozzá... és megcsókolt...
Hát olyat, amit akkor éreztem, azt hiszem még sosem előtte... mindenre számítottam, csak arra nem...annyira jó volt!
Aztán megint meglepett, mikor megkérdeztem tőle, hogy mit szeretne? és Ő azt válaszolta: " Ha hozzám jönnél!".
Egyszerűen IMÁDOM!
Olyan boldoggá tesz... Azt hiszem, és egyre inkább hiszem és érzem, hogy ennek már nem lesz vége...mi már halálunkig együtt maradunk... mert ez már nem történhet másképp...ha két ember úgy szereti egymást, mint mi ketten, akkor...

Na de írok már másról is...bár rájöttem, hogy ennek a blogolásnak sok értelme nincs, mert azt hiszem, nem sok ember olvassa... de nem baj...valakivel legalább megoszthatom az életem xD.
Nos történt egy-két érdekes dolog...csalódtam a legjobb barátnőmben...azt hittem, hogy ő tényleg mindig velem lesz, mikor szükségem lesz rá, de azt hiszem, tévedtem. A dolog így történt:
Eléggé meg voltam zuhanva, utálom az osztályom, megint felhúztak meg mittom... szükségem lett volna Rá, a legjobb barátnőmre, hisz' mindig csak az tartotta bennem a reményt, hogy nem baj, ő van nekem, és ő szeret, és ő mindig is ott lesz mellettem. MSN-en beszéltünk, kérdezte, ohgy nem mennék-e el vele bulizni (tudja ő is, hogy utálom az ilyen helyeket, füst, tömeg, részegek...),bár múltkor sem éreztük jól magunkat (csak barátnőm) és még majdnem meg is verték az én Szerelmemet...na mindegy, azt mondtam, hogy jó, tőlem lemehetünk. Kérdeztem, hogy mivel megy haza. Errre, hogy kocsival. Mondom OK,de én meg buszozzak haza egyedül?! Nem jönne ő is inkább busszal? A válasz erre az volt, hogy "Bocs, de ha maradhatok a végéig és még a tetejébe kocsival is visznek haza, akkor nem!". Köszi, ennyit érek... kídérjelek el, hogy láthasd a csávót, akivel a hét 5 napjában össze vagy zárva, akiért annyira oda vagy, ő meg csak szórakozik veled, és annyi áldozatra nem vagy képes, hogy haza gyere busszal...ennyit ér a legjobb barátnőd..de én azért menjek le veled. pff. Jól összevesztünk, persze a végén kibékültünk, meg én voltam a hibás igazából mindenért, de kibékültünk. Megígérte, hogy csütörtökön velem jön busszal, természetesen nem jött. Megbeszéltünk, hogy ikertesóm,ő, én, és Drágám elmegyünk 4-en pizzázni. Bent vagyunk, kérdezi, hogy mikor megyünk haza. mondom, én uccsó buszt mondtam otthon...Erre kérdezi, hogy nem lehetne, hogy... Kicsim azonnal leoltotta, hogy NEM!, én még ekkor nem igazán vágtam, hogy mit akar. Aztán gyorsan kiderült. Megint inkább bulizni akar menni, mert az ő kis nagy ő- je fényképez. 4 emberből 3 azt mondta, hogy bocsi de nem. Eddig nagyon jó hangulat, pöri meg minden, itt ő megsértődött és ketté vágott mindent. Elmentünk pizzázni, kicsit jobb hangulat, megint felhozta...üljünk le a ... téren (ott van a hely is). Mindenki levágta azonnal, ohgy mit akar. Felhívta egy barátnője, hogy milyen jó a buli és hogy menjen már meg mittom. Erre ő elkezdett sírni, hogy menjünk már be vele, mert nem akar egyedül hazamenni..á' itt akadtam ki teljesen! Mi az, hogy nem akar egyedül hazamenni??? mi csak erre vagyunk jók??? és az egyáltalán nem zavarta volna, ha nekem egyedül kellett volna hazamennem egy héttel előtte, az volt a lényeg, hogy ő maradhat a végéig, és aztán majd kocsival hazahozza a "barátnője", akit mellesleg állandóan oszt. Mindenesetre bementünk vele, kifizettünk pár száz forintot azért, hogy tiszta büdösek legyünk...Mikor jöttünk volna el, akkor ő kijelentette, hogy még marad. Mondjuk OK. Nem baj, 3an jobban elvoltunk, mint mikor ő is ott volt, és láttuk a fején, hogy em velünk akar lenni, hnem menni bulizni...aztán felhívott, hogy menjünk oda, ahol a buszra felszáll, mert nncs kedve egydül lenni...Odamentünk nagy komótoan, meglátta a másik nagy őjét és mi már lelettünk xarva...azt ott hagytuk...
hát ennyit érek a legjobb barátnőmnek...és ez nagyon fáj!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereklabu.blog.hu/api/trackback/id/tr58433923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása